Sky News Blog – un nou unghi în Știri?

Sky News Blog este primul blog din Marea Britanie site-ul dedicat unui spectacol de știri de zi cu zi. Din moment ce un blog este similar cu un jurnal on-line în cazul în care gândul scriitorului este postat, cât de eficient ar fi atunci când este utilizat în legătură cu știri? Sky News este o emisiune de televiziune de 24 de ore din Europa, care are pentru principalul său concurent, BBC News-24. History of Sky News Sky News a început difuzarea în februarie 1989 și a transmis știri continue în direct de atunci.

Sky News Blog este primul blog din Marea Britanie site-ul dedicat unui spectacol de știri de zi cu zi. Din moment ce un blog este similar cu un jurnal on-line în cazul în care gândul scriitorului este postat, cât de eficient ar fi atunci când este utilizat în legătură cu știri? Sky News este o emisiune de televiziune de 24 de ore din Europa, care are pentru principalul său concurent, BBC News-24.

Istoria Sky News

Sky News a început difuzarea în februarie 1989 și a transmis știri în direct continuă de atunci. Acesta a câștigat rapid o reputație pentru integritatea jurnalistică, care i-a dat prestigiul atât de necesar, în ciuda faptului că funcționează pe un buget de pantofi-șir. De asemenea, a rămas unic într-o industrie în care prezentatorii sunt rapid angajați și concediați. Multe dintre echipa sa originală de prezentare rămâne cu canalul.

Alte canale au încercat să imite standardele și metodele Sky, dar nu au avut întotdeauna succes în acest sens. A fost singurul canal din liga sa până la lansarea BBC News-24 în noiembrie 1997. Sky News a depus o plângere la Comisia Europeană, care a susținut că BBC News-24, finanțat din fonduri publice, este nedrept și ilegal în temeiul dreptului Uniunii Europene. Cu toate acestea, comisia a decis în favoarea BBC declarând că ajutorul de stat a fost justificată din cauza misiunii de serviciu public a BBC.

Pentru a fi competitiv, Sky Channel a lansat Sky News Active, care a fost un serviciu de 24 de ore care oferă titluri la cerere. Datorită succesului său, serviciul de știri video cu 8 ecrane a fost, de asemenea, lansat, care a fost cu mult înainte de standard 4-ecran. Sky News Poll a fost, de asemenea, popular cu noua sa întrebare pentru fiecare zi. Acesta a devenit comun pentru întrebări și subiecte să se schimbe pe parcursul zilei, în funcție de știri și evoluții.

Sky News a câștigat un contract de 5 ani pentru furnizarea buletinului de știri către British Terrestriaal Channel Five în anul 2005. În același an, Sky News a fost relansat dintr-un studio nou din vestul Londrei, înlocuindu-l pe cel folosit de aproape 17 ani în Isleworth. Împreună cu transferul a venit revizuire a muzicii grele și grafica de pe ecran. Postul are o linie foarte ușor de recunoscut ca CNN, care este citit în fiecare oră, oferind numele spectacolului și prezentatori.

Acest renumit radiodifuzor de știri are, de asemenea, un forum numit Sky News Panel, care este în esență un grup de cercetare on-line. Acesta permite membrilor săi să-și exprime opiniile cu privire la diferite subiecte. Se utilizează sondaje scurte, care ar dura doar câteva minute pentru a finaliza. Unele anchete vizează profiluri specifice, dar pot fi ponderate în funcție de populația Regatului Unit în cazul în care este necesară opinia națională.

Ancore în place de Eamonn Holmes și James Rubin au fost asigurate în timp ce experimente pe program nou și format. Sky News își propune să ofere un program rapid, foarte produs, care oferă tuturor o șansă de a ajunge din urmă la toate știrile care contează. Accentul este pus pe ritm, imagini și oameni combinate cu cele mai bune imagini ale zilei și de raportare ascuțite de la corespondenții domeniu.

Live at Five on Sky News oferă locuri dedicate pentru sport, showbiz, precum și propriul weblog. Spot blog-ul este Sky News “mod de a lua timp pentru a auzi opiniile cititorului cu privire la știri care au atras atenția lor. O selecție de contribuții la blog-ul este citit de zi cu zi, astfel încât opiniile reale a lua pe spectacol.

The Sky News Blog

Sky CEO Rupert Murdock a descoperit minunile de pe Internet și a plasat un interes deosebit pe social media și blogging-ul. Interesul său l-a adus un pas mai departe atunci când a cumpărat diverse companii on-line, inclusiv Intermix și http://IGN.com. Nu unul care urmează să fie lăsat afară de la distracție, Sky a ieșit cu primul său blog într-o încercare de a se conecta cu publicul său. Se crede că achiziționarea lui Sky de Tim Levell, fostul editor al BBC Action Network, a avut o mulțime de a face cu această mișcare. De fapt, el a furnizat unele dintre posturile găsite în blog.