Ce este holistică de afaceri de marketing? O abordare holistică a marketingului de afaceri.

Holistică Business Marketing se uită la întregul sistem de afaceri pentru a crea un plan de marketing. Cele mai multe strategii de marketing se concentrează numai pe serviciul sau bunurile furnizate și nu se uită la persoanele implicate care creează și să livreze ceea ce este comercializat.

Normal 0 fals fals fals EN-US X-NONE X-NONE /* Stil Definiții */ tabel. MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:da; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-paginare: văduvă-orfană; dimensiune font:11.0pt; font-familie:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-familie:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-familie:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
Normal 0 fals fals fals EN-US X-NONE X-NONE /* Stil Definiții */ tabel. MsoNormalTable {mso-style-name:”Table Normal”; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:da; mso-style-priority:99; mso-style-qformat:yes; mso-style-parent:””; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-paginare: văduvă-orfană; dimensiune font:11.0pt; font-familie:”Calibri”,”sans-serif”; mso-ascii-font-familie:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-fareast-font-family:”Times New Roman”; mso-fareast-theme-font:minor-fareast; mso-hansi-font-familie:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}

O abordare holistică a marketingului de afaceri ia în considerare valorile, etica, pasiunile și preocupările persoanelor implicate în companie, precum și bunurile sau serviciile, pentru a determina o strategie pentru cea mai bună piață pentru utilizatorul final.

Această abordare funcționează pentru orice afacere

nu doar afaceri holistice, dar întreprinderile cu o preocupare socială de multe ori alege acest tip de marketing. Atunci când o companie se bazează pe valori, ceea ce înseamnă că valorile companiei, angajații săi și beneficiile sale sociale dorite sunt toate aliniate, o strategie de marketing va ajuta întregul sistem să fie aliniate și toți cei implicați se vor simți mai mult o parte a procesului, astfel mai mult investit în succesul său.

Consumatorii de servicii conștiente și sociale bazate și produse doresc să se simtă că sunt în beneficiul bine mai mare, de asemenea. Ei doresc să fie o parte din ceva mai mare decât ei înșiși și o parte din ei servind un scop mai mare. Acesta este motivul pentru marketing de afaceri holistică este o astfel de potrivire mare pentru aceste companii.

Există adesea o cultură unică în fiecare afacere creată de setul unic de proprietari și angajați. Bunurile sau serviciile ar putea fi foarte asemănătoare cu alte oferte de companii, dar va avea aroma unica din cultura companiei. Marketing holistică încearcă să folosească această unicitate ca o strategie de a ajuta la identificarea nișă specifice de la care să țintă utilizatorii finali. Ceea ce face o abordare cu adevărat holistică, uitându-se la întregul sistem de afaceri în fiecare strategie de marketing creativ.

Un alt aspect holistic

care este utilizat de holistică de afaceri de marketing este de a uita, de asemenea, la cadouri unice și calitățile energetice ale unei afaceri pentru a alinia cele cu succesul său. Desigur, fiecare companie va avea cadouri și blocuri în nivelul vibrațional al afacerii. Lucrul cu acest domeniu energetic pentru a permite cadourilor să strălucească prin intermediul și blocuri pentru a fi permis să curgă din nou, este extrem de important pentru orice strategie de marketing, deoarece aceste cadouri și fluxul energetic va permite strategia de a fi cu atât mai eficiente.

Această abordare este o paradigmă foarte nouă în afaceri, dar va deveni în curând larg răspândit, deoarece permite succesul atât la nivel personal și profesional pentru proprietarii și angajații unei companii.